Image and video hosting by TinyPic

Onsdagen den 28 mars


Godkväll :) Denna veckan har hittills varit rätt bra, i måndes var det rätt lugnt på jobbet. Inga jobbiga ungar som sprang runt och skrek, de flesta ville bara kolla på film. Dock var det en bebis där men man kan bara sitta och glo på den så mår den bra i en timme haha. Igår jobbade jag också eftersom jag bytade dag med Vicky, men det var dock annat än lugnt, ett litet barn ville absolut inte sluta gråta och det blev rätt frustrerande efter ett tag, jag vet ju inte hur man lugnar ner ett barn. Sen på kvällen kom Kim, min pott :* Det var mysigt.

Idag hade jag en mycket trevlig dag på staden med Vicky, shoppade dock för över 800 och jag fick typ knappt någonting :( Känns helt sjukt hur pengar kan försvinna så snabbt som det gör. Har ingen kontroll över min shopping, borde gå i terapi, allvarligt. Fick dock en del snygga smycken och as heta shorts. Solade och direkt efter skolan och man kan faktiskt se att jag börjar få en liten fake bränna ;)  Sedan begav jag mig till gymmet vid 8 för att gå lite på löparband och annat, gjorde även situps och tränade låren så jag är väl förberedd inför beatch 2010 :D

Nu kryper jag ner i sängen med min oboy och kollar lite på tv innan jag ska nanna så jag kommer i tid till skolan. Är super trött, hörs imorgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0