Image and video hosting by TinyPic

Onsdagen den 21 april


Jag och min Kimmis med nigga lips <3

HAAJ! Ska dra igenom lite stuff från tisdagen också. Skolan var som vanligt, lyckades dock hålla mig vaken den mästa av tiden. Sen gick jag hem, och Kim kom vid 5. Så jag fick mysa och pussa mkt på min pott :D Han stannade idag också, sen kom Vicky för jag skulle färga hennes jävla utväxt som kommer tillbaka hela tiden. Vet inte hur många gånger i månaden hon färgar det faktiskt haha. Vid 6 så åkte Kim hem och jag, pappa, vicky och min syster åkte hem till Ullis och hennes barn för att grilla körv och majs! Det var smaskens.

Sen spendera vi hela kvällen med att spela Mario på Wii haha. Måste erkänna att jag var jävligt kass i början, Jonathan börja lipa och knep mig i benet konstant bara för jag förlorade hela tiden tihi. Sitter hemma nu och lyssnar på Bad Blood med Escape The Fate och ska plugga lite matte eftersom det är nationellt prov imorgon. Ska försöka gå och lägga mig i tid också för en gångs skull. WISH ME LUCK TOMORROW


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0