Image and video hosting by TinyPic

Måndagen den 5 april


Förlåt för riktig dålig uppdatering under lovet och helgen. Har knappt varit hemma på hela helgen så har inte haft någon tid. Ska bli bättre denna veckan :) Lovet är ju tyvärr slut och imorgon ska man tillbaka till skolan, hemskt. Under lovet har jag inte gjort något speciellt egentligen, sovit och vilat. I fredags var det fest hos Lukas, ska lägga in bilderna! Och sedan har jag varit hos Kim hela helgen, kom hem vid 6 idag. Var hemma hos pappas flickvän en runda för hennes son fyllde 7, åt lite mat och tårta där. Jag är även uppväxt i en familj där man får presenter även på Påsken och Namnsdagen. Fick en plattång (säkert bara för mamma har blivit trött på att jag alltid tar hennes) och 400 kr av pappa, och såklart 2 påskägg :) Det har dock regnat och varit rätt kallt så inte direkt något fint påskväder haha, har inte synts några påskkärringar heller.
Hoppas ni fått ett fint lov


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0