Image and video hosting by TinyPic

Måndagen den 19 april

Hej hej :) Hoppas ni haft en bra dag! Min har faktiskt varit rätt chill. En helt vanlig skoldag, händer inte så speciellt mycket under veckorna det vill säga. Blir antagligen lite roligare stuff att skriva om sen när sommaren börjar. Jag hade systemkameran med mig i skolan och hade fotat lite som jag tänkte visa i detta inlägget men jag råkade ju såklart radera alla bilder jag samlat på mig haha. Efter skolan tog jag bussen hem till mamma för jag skulle packa ihop kläder och sånt jag skulle ha hos pappa nu under veckan. Och trots att jag vet att jag inte använder alls mycket kläder under en vecka måste jag packa med mig hela garderoben, och jag har väldigt mycket kläder. Sen drog jag med mig denna enorma väskan till jobet (det var tungt, tro mig) bara för att jag skulle kunna åka direkt hem när jag slutat jobba klockan 8 så jag inte missar Top Model.  Men nu är jag i säkerhet här hemma haha och hade tänkt hänga in alla kläder och lägga sakerna på plats så jag hittar dom imorgon, sedan kryper jag ner i sängen så hörs vi mer imorgon. Bye :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0