Image and video hosting by TinyPic

Ge förslag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart dina kläder är ifrån och typ hur du fixar håret :)

2010-04-18 @ 15:47:50
Postat av: Anonym

Skriv vad dina kläder kommer ifrån, videos där du visar hur du fixar håret och hur du sminkar dig! :)

2010-04-18 @ 19:23:02
Postat av: sara

fattar varför du inte vill skriva vart du köper kläderna ifrån, skittråkigt när någon rippar ens stil ju! men mer outfits bilder iaf, alltid trevligt.

2010-04-18 @ 22:36:23
Postat av: erasing.blogg.se

svar på kommentarer:



Det konstiga är dock att jag köper alla mina kläder på HMs kill avdelning eller Gina, vanliga affärer alltså. Baseball tröjor är från tex dropdead, carlings,konserter osv.. Vissa av kläderna jag använder finns ju dock inte äns i butiker längre. Men jag lägger mest ut outfit bilder för insperation, man kan ju alltid hitta liknande nästan överallt :)

2010-04-18 @ 22:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0