Image and video hosting by TinyPic

Fredagen den 9 april


Goddag :)  Jag slutade skolan för en timme sedan, hade fysträning på idrotten vilket jag kan erkänna att det inte riktigt är min grejj. Flög rundor på en jävla pilatesbol haha. Sedan fick vi även glass i skolan eftersom vår praktikant som varit i klassen i 6 veckor skulle sluta. När jag kom hem gick jag in i duschen, nu ska jag vila lite och sedan sminka mig, fixa håret och måla naglarna inför festen ikväll :) Måste komma på vad jag ska ha på mig sen också.  Anledningen till varför jag inte lagt upp några bilder där man ser mitt huvud är för jag har gått osminkad de 2 senaste dagarna och då är det inte så vackert tyvärr!  Hörs senare


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du köpt tröjan?:)

2010-04-09 @ 18:10:40
Postat av: julia

ehm.. vart kan man köpa sånna där tröjor med svarta ärmar tex?

vet att dom hade på carlings förut, men finns inte längre.. har du nåt förslag? (:

2010-04-10 @ 21:52:17
URL: http://sheissofashion.blogg.se/
Postat av: erasing.blogg.se

haha typ internet

2010-04-11 @ 15:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0