Image and video hosting by TinyPic

Fredagen den 2 april

Haj! Jag sitter hemma hos Kimmis. Det är ju dock inte första April längre men jag lyckades inte lura någon >: Jag var jävligt vass på att luras förra året och året innan dess men idag så gick det inte lika bra. Skulle egentligen jobbat igår (1 april) men så kom jag till jobbet och så fick jag reda på att de stängde tidigt så jag inte skulle jobba, ska inte jobba på måndagen heller vilket är lite surt för då får jag 300 mindre i lön i April :( Stack till Väla istället med Kimmis och stötte på Vicky och Hanna, och Vickyluringen köpte sanning och konka spel vi ska testa på nästa fest. Köpte även en tröja, har letat efter liknade hela året.
Lyckades ni med några kul skämt? haha gick säkert bättre för er. Vicky lyckades faktiskt lura mig med att Hanna blivit påkörd av en bild, fick en jävla shock innan jag insåg vilken dag det var. Men nu har jag inget mer att säga så vi hörs senare "idag" :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0