Image and video hosting by TinyPic

Dagens shopping ❤


Svarta shorts, 199:- HM


Jeans Shorta: 100:- (på rea) Leggins: 80:- HM,
Manslinne från Stadium som jag har planerat att klippa till


Skit snygga smycken och solisar vill vara anonyma :)

Detta resluterade dock att jag blev 800 kr fattigare när man räknade in den onödiga glassen och gräddbullen jag åt samt mat på Donken, bara det kosta 100 kr :( Det resulterade även att jag och Vicky insåg att vi verkligen var shopping beronde, det är helt sjukt vad vi handlar och handlar och handlar. Som tur e har jag 600 kr kvar hur nu det kan hända. Vi bestämmde även att vi skulle beställa piercingar osv.. denna månaden men eftersom Vicky bara har 50 kr kvar så får det ju bli nästa månad, om det nu inte blir så att vi köper upp våra pengar innan vill säga ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0