Image and video hosting by TinyPic

50 frågor när du har tråkigt

1. Hur ser din drömkille ut, om det bara gäller utseendet?
- När det gäller stil, lite sleaze rock osv.. Riktigt snyggt
Men min Kimmis är ju såklart min dröm kille no matter what :)
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan?
- jaa
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag?
-  Vicky antagligen
4. Hur lång är du?
-  170 något
5. Vilken är den senaste filmen du sett?
-  The Road
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen:
- ":((("   det vart intressant
7. Föredrantar du att ringa eller skicka sms?
- Beror på till vilken person.
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
-  Skilda
9. När såg du senast din mamma?
- En timme sen typ, när hon skulle säga natti
10. Icke godkänt i något ämne?
- Nesh
11. Mvg i något?
- Svenska,Engelska SO , musik?
12. När vaknade du idag?
-  06.30
13. Vilken är din favoritplats?
-  I Kims famn :)
14. vilken plats föredrar du minst ?
-  Utomhus när det blåser/regnar/är för kallt
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år?
- Då är jag 26, då vill jag vara i USA och shoppa :)
16. Hur stor är din säng?
- Lite större än en vanlig
17. Vad sover du i?
-  Beror på
18. Hur många kuddar har du i sängen?
-   2
19. Var har du bott/bor?
-  I Helsingborg hela livet
20. Tycker du om kinamat?
- LOVE LOVE LOVE
21. Tycker du om kaffe?
-  Ne
22. Vad dricker du helst till frukost?
-  Oboy, Tropisk Juice
23. Kan du spela poker?
-  nja blackjack
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig?
- Ne
25. Vill du ha barn?
- Ja
26. Kan du några andra språk än svenska?
- Engelska typ haha
27. Har du någonsin åkt ambulans?
-   Ne
28. Föredrar du havet eller en bassäng?
-  Beror helt på :)
29. Vad spenderar du helst pengar på?
- Resor till Kimmis, MAT och kläder
30. Är du cool?
-   Självklart

31. Kan du rulla med tungan?

-  Om rulla med tungan är vad jag tror det är så ja :)
32. Vem är den roligaste människan du känner?

- Vickytoria antagligen, vi passar finfint ihop. Kimmis också

33. Vad har du för ringsingnal?
-  Någon jävla samsung melodi
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
- Ja, Jesus (min docka) har ett par på sig. Dom behöver tvättas
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
- Knästrumpor, dom har små vita hjärtan på sig också haha
36. Kan du byta olja på bilen?
-  va?
37. Vilken var den senaste boken du läste?
- Precis som ingenting  hette den tror jag
38. Vem delade du senast säng med?
-  Kim
39. Dansar du i bilen?
-  Ja så fort jag får chansen
40. När var du i kyrkan senast?
- När jag konfirmerade mig
41. Hur många hål har du? i öronen?
-  2 i öronen, 1 medusa, 2 näsborrar, ett fitthål, ett rövhål och "öronhål"
42. Har du någon tatuering?
- Nej men ska tatta som fan sen
43. Gillar du någon just nu?
-  Ne, älskar min Kim dock
44. Har du provat droger?

-  Najnaj
45. Röka eller snusa?
- INGET BLÄ
46. Har du pojkvän/flickvän?
- YAS
47. Vad är ditt mobil nummer?
-  Om världen inte hade varit fullt med stalkers/dryga människor som ska ringa så ;)
48. Vad ska du göra ikväll?
- Gå och lägga mig
49. Har du några syskon?
- Ja en syster. Om pappa gifter sig med Ullis får jag 2 "halvbrossor"
50. Hur mycket pengar har du på din mobil?
- Oändligt, abonomang :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0